Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową.
Może być on stosowany w jeździe miejskiej i po autostradzie z dużą prędkością, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Również szczególnie zalecany do silników zasilanych gazem propan-butan
Doskonała płynność w niskich temperaturach, co w połączeniu z odpowiednio dobranymi dodatkami przeciwzużyciowymi zapewnia łatwy, oszczędzający akumulator rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części, szybkie osiągnięcie optymalnej temperatury pracy.
Wycisza pracę rozrządu w silnikach z hydraulicznym sterowaniem zaworów.
Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający odpowiednie smarowanie w wysokich temperaturach związanych z pracą silnika przy wysokich obrotach i pod dużym obciążeniem (np. jazda sportowa).
klucze do kół samochodowych, seat leon 2003 1.9 tdi, audi a4 b9 jaki silnik wybrać, cla200, kia venga 2021 cena, tłumik honda civic, atf mobil 220, olej 10 w30, 1234567, wd40 do roweru, kia sportage hak
yyyyy