Wóz asenizacyjny PN-70/1 wykonany jest, jako samonośny zbiornik zamontowany na jednoosiowym zestawie kołowym.ZBIORNIKZbiornik stalowy z ramą środkową, cynkowany ogniowo posiada wewnętrzne pierścienie wzmacniające i falochron. Tylna dennica otwierana z dwoma króćcami. Na przedniej dennicy wzierniki szklane 3”, a na bokach króćce do zasuw. Zbiornik na górze posiada właz Ø 200 i bezpiecznik nadmiarowy.KOMPRESORStandardowo na dyszlu wozu zamontowany jest kompresor JUROP PN 58M.ZASUWY SPUSTOWENa tylnym włazie zamontowana jest hydraulicznie sterowana zasuwa z uchylną łyżką rozlewową a na boku zbiornika zasuwa ręczna 5”. Na dnie zbiornika znajduje się króciec 2″ umożliwiający podłączenie dodatkowego węża spustowego np. do podlewania.MIESZADŁOWóz na specjalne zamówienie może być wyposażony w napędzane hydraulicznie mieszadło ślimakowe, które może mieszać zawartość zbiornika w sposób ciągły.DZIAŁANIENapełnienie wozu umożliwia podciśnienie wytworzone w zbiorniku przez kompresor napędzany wałkiem przekaźnika mocy z ciągnika. Opróżnianie odbywa się za pomocą nadciśnienia lub grawitacyjnie.SYSTEMY ROLEWAJĄCEDeszczowanie odbywa się przy pomocy łyżki rozlewowej, która jest standardowym wyposażeniem wozu. Na życzenie mogą być stosowane inne urządzenia do rozlewania.TRANSPORT DROGOWYWóz posiada deklarację zgodności WE. Świadectwo homologacji umożliwia zarejestrowanie wozu oraz dopuszcza do poruszania się po drogach publicznych.ZASTOSOWANIEwypompowanie nieczystości płynnych, gnojowicy, ścieków komunalnychtransport i rozlewanie na pola i użytki zielonepodlewanie, zraszanie i nawożenie uprawdogaszanie pożarów w lasach i na polachtransport wody na budowy i drogidługość – 6 560 mmszerokość – 2 550 mmwysokość – 2 870 mmmasa własna – 2 450 kgmasa z obciążeniem – 11 000 kgpojemność zbiornika – 8 000 lilość kół – 2rozstaw kół – 2 000 mmogumienie – 20,5 R22,5nacisk na zaczep – 13 KNciągnik o mocy – 80 KMczas napełniania – 4 minszerokość rozlewu łyżką – 14 mtyp kompresora – JUROP PN 58Mwydajność kompresora – 6 500 l / miWYPOSAŻENIE STANDARDOWE• Zbiornik stalowy cynkowany ogniowo• Wewnętrzne pierścienie wzmacniające• Falochron• Bezpiecznik nadmiarowy• Zbiornik przelewowy• Wzierniki szklane• Manowakuometr• Zawór bezpieczeństwa• Zawór pływakowy• Ręczny hamulec awaryjny• Tłumik – odzyskiwacz oleju• Uchylna łyżka rozlewowa• Instalacja elektryczno – oświetleniowa LED• Dno tylne zamknięte• Właz tylny Ø 600 mm• Zaczep wymienny Ø 50 mm• Zaślepione króćce boczne• Zaślepiony króciec spustowy 2”• Błotniki ocynkowane• Regulowana mechanicznie stopa podporowa• Złącza 4″ typu PERROT (lub 4″ strażackie)• Zasuwa hydrauliczna 4”• Wąż ssący 4” (Ø 110 mm) z koszem, L = 6 m• Właz górny Ø 600 mm (dla wozów PN-70/1 do PN-100/2)• Dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy z regulatorem siły hamowania(lub hydrauliczny układ hamulcowy bez zmiany ceny)Wóz oprócz wersji standardowej może być wykonany w wersji specjalnej oraz posiadać wyposażenie dodatkowe rozszerzające jego funkcjonalność:ogumienie 600 / 55 x 22,5; 700 / 50 x 22,5 lub 560 / 60 x 22,5dno tylne otwieranezbiornik malowany specjalnymi farbamizasuwy mosiężne hydrauliczne i ręczne z tyłu lub z boku zbiornikawłaz górny Ø 420 mm ręczny lub hydraulicznydrabinkarurowy wskaźnik poziomurura spustowa z zaworem 2”kompresor JUROP PN 84M lub innywałek przekaźnika mocyrozdzielacze deszczujące do tyłu lub na bokiukład hamulcowy dwuprzewodowyzaczep obrotowy lub innyFaktura: faktura VATUszkodzony:
bosch eco, czujnik położenia wałka rozrządu opel astra h 1.6 16v, mercedes a klasa żarówki przód, części do motocykli warszawa, mustang części, audi a8 2000
yyyyy